Tuesday, October 19, 2010

Tertanya dan tertunggu

Salam,

Aku musykil dan agak risau...hari ni dah 19hb..patut2 dah datang, tapi naper tak datang2..dua bulan lepas elok je on time..tak terlambat tak gak tercepat..
Oh..why oh why?....huhu
Mungkinkah aku stress? that's why ia terlambat...(kata nak sedapkan hati..)
Takper..tunggu lagi..
So far aku ok je..still boleh makan ayam..:) 
Apa kena mengena dengan ayam?
Kalau preggy aku tak boleh makan ayam lor..

It's ok...relax beb..jangan stress...the time will come..
Or mrhubby, are you ready to be a father again?? hahahaha...(jangan marah, orang gurau je..)

Aku? Ok jerr....takder hal...plus zarif asik cakap nak adik boy..hehehe..

*Entry ni masih tertanya2 lagi ok..takder confirmation apa2 pun..sapa yang baca ni jangan memandai kata aku preggy pulak..hoho..*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...