Monday, October 04, 2010

Seriously i am too tired........

Salam,

Selamat pagi...OMG, aku memang penat sangat hari ni..rasa cam takmau bangun tdo je..jadual aku dari last week memang penuh dengan rutin harian jugak tugas kat office plus weekend punye jadual..apa yang dirancang sabtu and ahad berjalan dengan baik..:) takperlah penat tapi berbaloi2..

Pagi ni hantar kids ke taska..adoii, kenapa lah anak2 aku je yang buat perangai, dengan si zara yang menangis takmau g, mungkin dah sedap kot duduk umah last week..dengan si zarif yang asik la tanya jam pukul berapa? bila abah nak amik dia balik sekolah? belum g sekolah dah tanya waktu balik camana tu?

Aku rasa memang ada reason la kenapa dia takmau g sekolah..budak kalau takmo g sekolah mesti ada sebab cam kena buli ke, kena marah ngan cikgu ke..rasa cam nak jadik spy n nak kena intip la ni..

Anyway, memulakan pagi isnin dengan rasa yang ala-ala je..monday blues kan..nasib baik bos satu takder, khamis baru masuk opis, TAPI bos dua ada..so duduk diam2 dan buat kerja especially fail meja aku yang tak siap2 ni, aku promise nak antar arini, konon nak siapkan weekend..tapi hampeh..omong kosong je..hihi..

Later aku update gambar2 latest..aku memang suka letak gambar walaupun gambar tu tak cantik dan bukanlah dari tangan orang yang profesional..haha..
Sekian ok..

2 comments:

  1. sian ko udet.. curik2 masa untuk rehat k.. nila ibu kan.. taper2 pahala mencurah2 dari tuhan tu babe. rileks k

    ReplyDelete
  2. noi, biasalah..giler pack masa aku..cam tak cukup masa je..anyway tq k..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...