Friday, October 29, 2010

Rimas..

Salam,

Aku sangat rimass..rimass, lemas, segala-galanya la..tau tak dah lah aku selsema, ni jenis yang nak meleleh jer, tunduk salah tak tunduk pun salah..stress..
Lepas tu dah lah petang ni nak ada taklimat pasal pencatat minit apalah..ntah apa2..boring.

Kerja dahlah banyak..memang lah cakap banyak pun bukan kerja abis, makin bertambah ada lah pulak..nak mengamuk je aku hari ni..lagi nak menambahkan mengamuk bila ada pulak student yang buat muka simpati nak drop subject di saat akhir2 ni..weiii, minggu depan dah study week lahh..

Korang nengok student sekarang, main suka suki je nak drop subject..tunjuk surat bagi alasan ntah apa2..apa ni?! kalau rasa tak confident nak amik subject tu drop la awal2..apalah kan..ingat universiti ni mak bapak korang punyer ker? dahlah bos aku takder g perancis..lepas tu lemak berkrim korang nak keputusannya petang ni jugak sebelum korang balik kampung..amboi2..geram pulak aku..

Student sekarang ni tak macam zaman2 aku dulu dan sebelumnya lah..sekarang ni, diaorang manja giler..dulu kalau dekan or lecturer kata tak boleh, tak bolehlah..takut nak lawan cakap..TAPI sekarang, diaorang boleh main rayu2, buat2 muka simpati semua..ek eleh...boring ko...aku memang geram sangat..kita dah buat peraturan, ikut jelah..susah sangat ke, ni kalau korang dah merayu2, lepas tu ada orang sudah kesian ngan korang, terpaksalah kitaorang break the rules membenarkan korang drop subject...macam hampeh...

Sakit hati la..malas nak citer lagi..dah stop..buat aku sakit jiwa je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...