Tuesday, October 05, 2010

Sembahyanglah kamu sebelum kamu disembahyangkan..



Salam,

Saja nak share video ni..mrhubby tag video ni kat fb aku..ohh..sangat insaff..mana taknya time aku nengok video ni kat fb tadi aku lum sembahyang isyak lagi..pastu aku tengah nengok citer lagenda budak setan gilir2 ngan amazing race asia...hamik ko...sekali dapat video insaf ni...huhu...
Terus mrhubby tegur dengan slownya.."b tak sembahyang lagi kan..." 
"ye sayang.." ohhh..pedih jauh tertusuk dalam hati..

That's why i love him..pasal cara dia tegur aku..aku nampak je cam baik tapi ada ego ngan keras sikit..He dengan psiko nya tegur aku dengan cara halus..ha, ni kira cara halus la kan..dia tau aku bukak fb..pastu dia tag video2 cam gini..bagi bini dia sedar diri, hidup kat dunia ni tak lama... Dan paling penting - SOLAT ITU TIANG AGAMA...thanks sayang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...