Thursday, October 21, 2010

Melaka negeri maju..aku jeles...

Salam,

Tahniah kepada kerajaan negeri Melaka kerana pada 201010 diisytiharkan sebagai negeri maju..
Pengisytiharan tersebut dibuat selepas Melaka memenuhi 32 indikator mengikut spesifikasi yang ditetapkan oleh OECD yang berpangkalan di Paris.

Melaka muncul sebagai negeri yang mencatatkan kadar pengangguran, kemiskinan dan kadar jenayah yang paling rendah dikalangan 33 negara anggota.

“Rakyat Melaka harus berbangga kerana memiliki seorang pemimpin yang kuat bekerja dan berwawasan dalam usaha membangunkan Melaka.


Ohh..aku jeles, tambah2 lagi Melaka diberi cuti umum pada hari ini..
Aku jeles jugak kenapa dari awal aku tak mohon kerja kat melaka...
Aku jeles pasal semua pun ada kat melaka..
Jeles dan jeles dan jeles lagi...

Sebab tu aku malas nak g jalan jejauh..baik g melaka je..nak pantai,nak laut, nak naik bot, nak duduk hotel yang mana pilih je kat melaka..nak shopping pun tak payah susah..Jusco dah tentu ada..kedai perabot yang best2 pun ada kat melaka..nak tudung ariani pun ada jugak..nak makan ikan bakar best pun ada jugak kat melaka....

Jeles..jeles....tapi kan aku ada sipi2 sikit orang melaka..ayah aku asal melaka..tiap tahun mesti raya kat melaka..boleh kira orang melaka jugak tak?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...