Friday, October 15, 2010

Terima kasih

Salam,

Rasanya kebanyakan orang dah tau hasil pembentangan bajet petang tadi..
Ok..500 untuk penjawat awam macam aku ni pun dah kira ok..lagipun tak harap pun..huhu...so it's better ada dari takder..

Aku ok je dengan pembentangan bajet ni..takder hal la..opss, tapi yang aku paling suka cuti bersalin fleksibel 60 hari ke 90 hari bergaji penuh lagi..yeay!!..Ada harapan nak mengandung lagi nieh...hehehe...

Yang penting, aku nak ucapkan terima kasih pada kerajaan...:)

Oh ye, aku kurang update hari ni pasal kerja banyakkkk...nak setkan appointment bos dan mesyuarat2 yang akan diadakan next week..
Beratur dah surat nak buat ngan nak diedarkan next week..huhu..nak nangis rasanya..

Ok..aku suka esok dah hari sabtu tapi mrhubby pulak jadik pengawas untuk guru2 yang amik PTK (ada lagi eh, hihi)
So, this week mau amik peluang berehat sebenar2nya..selamat berhujung minggu ye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...