Wednesday, October 20, 2010

Anything

Salam,

Sori la terpaksa tukar deko umah sendiri lagi..hehehe..biasalah aku ni tak pandai..jadi sentiasa belajar sendiri godeh sana sini...

Dah masuk 3 hari ni cuaca masih jerebu lagi, kalau tak silap ada pembakaran kat sumatera indonesia..hmm..but time aku tulis entry ni hujan turun dengan lebatnyaa..lebat ye..bagus jugak, Tuhan nak tolong kami semua, bersihkan udara yang kotor tuh..Tapi haraplah hujan ni reda semula jam 5 petang ye..maklumlah hari ni hari rabu, ada pasar malam, biasalah rabu memang hari tak masak..tapi kalau tak reda gak, terpaksalah aku memasak..huhu..

Oh, stress malam tadi aku terlupa nengok the biggest loser asia, sapa terkeluar pun tidak ku tahu, amazing race asia di ujung2 je aku nengok..taulah couple yang terkeluar tuh..ni la padahnya kalau dok melayan citer asmara ngan lagenda budak setan....haihh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...