Wednesday, October 13, 2010

Hari ni rabu..

Salam,

Ada apa dengan hari ni? hari ni hari rabu..tau..so?

Hari ni mrhubby balik..yeay..suka..suka..3 hari 2 malam umpama 3 bulan, huhu..takper..takper..sekurang2nya aku boleh berdikari.....saya tak manja tau abang..saya boleh buat kerja..hahahaha..

Lepas tu kan rasa feel bawak keta..rasa ilang stress..maklumlah dah lama tak drive kan..rasa cam nak bawak laju2 je...heheh..TAPI, ingat orang2 tersayang, jadik bawaklah berhati2..

So, cepat2lah balik ye mrhubby..anak2 tu dah merengek bila bapaknya nak balik.. Sampai pagi ni aku hantar zarif ke taska, aku cakap "tunggu eh, nanti petang ibu ambik yip n zara.."

"Eh...taklah petang nie abah yang ambik kita..."
Ha nengok tu..abah dia jugak yang dia nak...huhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...