Thursday, October 14, 2010

Kenapa aku makan banyak?

Salam,

Lately ni aku rasa aku makan agak melampau..tak kira apa saja aku bedal, lepas makan nasi, makan roti, jap lagi nak makan kek, pastu makan coklat pulak, jap lagi korek2 serdak2 kuih raya, pastu kalau ada baki2 kerepek, aku makan dan bla..bla..kenapa jadik cam gitu? Lepas tu, tetiba pulak, hari ni aku pening kepala ngan rasa loya...apakah maksudnya tuh?? waaaa...

Takk..takder lagi laa...don't worry..belum berniat untuk menambah lagi..sebenarnya perut ada angin..hehehe..
Lepas tu makan banyak pasal rasa happy mrhubby dah balik dan berada di sisi..:)

Tapi melampau la aku rasa..tak boleh jadik ni..aku takmo jadik gumuk...takutt...setakat ni berat masih berada di tahap normal..so biarlah ia di angka 50 je..kalau dapat less dari itu lagi bagus...:)

Perut dah macam tong sampah..macam2 aku sumbat masuk..confirm toksin dah banyak ni..kena senam ni..hujung minggu ni macam free la..so boleh kasi peluh keluar ye......................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...