Monday, October 11, 2010

Open house kat PASTI

Salam,

Aku dah bagitau kan jumaat malam lepas ada open house kat taska yip..ingatkan orang yang datang tu sikit je..rupanya ramaiii laa..mrhubby lagi pulak dah segan pasal dia pakai tshirt je, yang lain pakai baju melayu..bukanlah dia takmo pakai baju melayu tapi kan dalam masa yang sama ada open house kat umah member dia..so kita decide nak g sekolah yip ni kejap jelah kan..yip of course la pakai baju melayu..siap ada buat persembahan tu..aku? of course la pakai baju kurung.. ni PAS la..PASTI..hehehe...zara? ala, dia budak kecik, aku sarungkan gown je..hehe..


 masa mula-mula sampai..

 aku dari sini..tak nampak nak amik gambar..

 suasana kat luar..khemah untuk kaum lelaki

time persembahan..zarif kat belakang sekali  belah kiri
belakang budak tudung purple..hehehe

Sorilah, aku punye kamera kecik je, bukan dslr..dah zoom dah g dekat pun still tak nampak..sian kat aku..hehehe..time zarif buat persembahan ni pun aku je yang nengok..si zara ngan mrhubby memang tunggu kat luar..zara tak boleh duduk diam..nak berlari2 je..

Zarif n kengkawan buat persembahan zikir taubat, marhaban ngan lagu apa lagi satu, aku dah lupa..patutlah bersungguh nak g open house ni..

Time makan, kitaorang terpaksa blah cepat..tak boleh nak amik makanan..jam dengan orang ramai..nasib baik ada umah kawan mrhubby..cepat2 blah g situ nak makan punye pasal..perut dah lapar tuhh..

Kesimpulan yang aku boleh buat - budak2 kecik ni power dia sangat tinggi..bayangkan dia berusaha pujuk mak bapak dia..bukan yip je, semua budak lain pun..kesimpulannya mak bapak yang datang memang ramai..hebat betul kuasa budak kecik ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...