Monday, October 18, 2010

Cerita hujung minggu


Salam,

Ok, jom layan gambar..ni gambar zarif dengan kasut baru dia lagi..alahai..zarif ni apa yang dia tak dapat? ni masa mula2 dia tunjuk aku, aku siap tanya, ni zarif mintak ke atau tok tip yang belikan? tapi dia bersungguh cakap tok tip bagi..so oklah..then abah memang kata dia yang nak belikan pasal nak bawak zarif g jogging..hmmm..


Oh, nie kes aku sudah terpengaruh dengan kancilbiru..hehehe..Rugi kalau tak beli pulak, kan..so aku sangat excited mau basuh baju hari ni..;)

 barang yg aku beli cukup2 10 je..

 harap troli besar letak zara je..:)

zarif yang gendut..

entah apa la 2 beradik ni buat kat umah tok mak..

Biasalah di hujung minggu apa lagi spent masa dengan keluarga tercinta..hampir setiap minggu hampir sama je aktivitinya..
Sabtu baru lepas mrhubby terlibat sebagai pengawas PTK..jadiknya aku n budak2 duduk di rumah mak dari pagi sampai petang pasal mrhubby terlibat seharian..sangat boring..

Ahad adalah waktu yang betul2 dengan keluarga..tapi masa berjalan dengan pantas..kejap je..mana nak kemas umah, basuh baju, gosok baju, mana nak beli barang, mana nak lawat mentua, mana nak bawak budak2 main kat padang..semua pun perlukan pengorbanan...oh penat...huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...