Wednesday, October 27, 2010

Seharian okey.....

Salam,

Hari ni sehariannnn (kena bagi penegasan) aku tak makan dan minum..Dari pagi sampai petang...last makan adalah malam tadi..dahlah first day period plus lapar lagi, ingat tgh nak balik lunch, tapi tak jadik..mrhubby ada mesyuarat, lepas tu pulak kerja aku banyakkkk gilerrr..
Perut lapar..sakit jiwa..aku memang truly lapar..aku memang sengaja tulis dalam fb..LAPAR..LAPAR........
Sekali bos baca laa dalam fb tuh..dia tanya aku "dah makan belum?"...
"Belum laaaa.." tension..ingat nak bawakkan makanan ke...huhu, sadis..

Mujur je aku ni takder gastrik..kalau takk, habiss..
So, aku dengan sabarnya tunggu sampai waktu balik.....
Masuk keta aku bisik dengan mrhubby, "sayang, kalau b mintak something, awak marah tak?"
"Cakap jelah..."
"B lapar, tak makan lagi, tapi b takmau beli makanan kat pasar malam" (hari ni hari rabu kannn, ada pasar malam)

"Habis b nak makan apa?"
"B tiba-tiba teringin nak makan nasi beriani....dengan sirap bandung..boleh x?" "Boleh sayang.."
 :)

Seharian tak makan, so aku perlu demand...sebenarnya bukan aku TAPI perut aku ni..mengada2 pulak nak nasi beriani..




Kesimpulannya hari esok, aku akan buat breakfast..nengoklah esok ok..aku buat sedap2 makan sorang2 dalam bilik..orang lain amik bau je..hahahaha (tiba2 nak jadik tamak haloba.....)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...