Monday, October 25, 2010

Di depan mata

 oh..jam tetiba..

 OMG..accident..:(

 diaorang nak selamatkan penumpang dalam kereta

alamak..terlindung pulak..

Salam,

Balik dari dating dengan mrhubby, tetiba jalan depan maktab perguruan boleh jam pulak..then mrhubby cakap "jangan pandang b..ada accident baru berlaku ni.."
OMG..serius aku memang seram..buat aku bertambah percaya bila nampak ada orang berlari2 menuju ke kereta yang accident di tengah2 jalan raya..memang baru berlaku gamaknya..

Kebetulan ada kamera dalam beg, aku terus capai n snap je..ermm..tak bestnya bila aku nengok keta tu still berasap lagi, ngeri je kalau tiba2 kereta tu meletup je kan..:(
Bagusnya rakyat malaysia ni memang prihatin, ramai pergi kat kereta tu n try selamatkan driver or penumpang yang masih dalam kereta tu..kebetulan pulak accident tu terjadi betul2 kat depan maktab n sekolah teknik..dan memang kawasan yang ramai orang...

Aku cuma harap penumpang kereta tu semua selamat hendaknya...mudah2an ye..Aku pun tak tau camana lori tu boleh terbabas..samaada bawak laju ataupun something happen yang lori tu tak boleh dikawal lagi sampai terpaksa langgar kereta tu..I guess je............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...