Friday, October 29, 2010

Suka..:)

Salam,

Yeay..aku dah ada header baru..best!:) Tapi ni aku trial je..biar tuan yang buat ni, nengok dulu kot2 kalau ada yang tak kena so dia boleh adjust..
Terima kasih weeda..sapa yang nak tempah header, boleh la tempah dengan weeda..

Nengok orang punya semua best2 and canggih2, so aku naklah jugak..tapi aku nak yang biasa2 and simple2 jek..Bab2 seni ni jangan suruh aku lah, lagi2 nak godeh buat header sendiri, maaflah memang tak pandai..mungkin ada orang kata "guna photoshop je lah..bukan susah pun.." Yelah, kalau orang multimedia dan seangkatannya memanglah terer..ni setiausaha beb..takdernya nak photo2shop..hehe..

Anyway tq ye, weeda..harga header ni? opss..tuan yang buat ni belum lagi bagi harga..tak malu yea..terus aku letak kat blog dulu, tapi macam cakap trial dulu ni...

p/s-sukanya esok hari sabtu, mrhubby pun tak kerja...seronok tak terkata....banyak dah plan nak buat..plan yang hanya duduk di rumah saja ok..:)

"Selamat berhujung minggu..."

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...