Friday, October 15, 2010

Makan lagi

zara teruja nak nengok getah & sepit yang baru dibeli
 
tadaa..cantik tak sepit baru ni?..

meh makan...

yang tak menolak makanan
 
 sama gak ngan ayahnya..

baki ini saja..siap bungkus bawak balik..

Salam,

Petang semalam mrhubby ajak g makan pizza..tetiba je..aku baru je cakap banyak makan, pastu dia nak ajak lak makan pizza..kebetulan pulak semalam adalah hari yang sangat menekankan diri...tegang segala urat-urat.haha..banyak kerja ok..tension..

Bila dia nak ajak makan, aku terima ajelah..sapa tak mau kan..bawaklah sekali budak 2 orang tu kan..tapi kita oder simple2 je..makan pizza saiz medium je ok..
aku ni bukan tekak western, tekak orang melayu..aku suka nasi tapi tak tolak pizza..aku makan satu keping je..buat rasa2..:)

So, lepas makan, konon2 kuranglah sikit tekanan..yeay..rasa happy dapat bersama keluarga ye tak? plus anggaplah ni macam motivasi zarif untuk amik peksa next week, boleh gitu? hahaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...