Wednesday, October 13, 2010

Ohh..ngerii..minggu depan ke?

Salam,

Budak bertuah zarif baru je hulurkan surat makluman peksa akhir tahun 2010..
Minggu depan ke?? dari 18-22 Oktober...Wahhh..rileks manjang je zarif ni..cam takder apa2pun ek..aku yang ngeri ni..mengalahkan cam anak nak amik UPSR je..huhu..

Mau tak ngeri, peksa setengah tahun aritu dia dapat nombor satu, bagus memang bagus, masalahnya nak bagi maintain tu yang payah..lagi pulak asik nengok tv citer kartun je..haritu aku dah tak tahan sangat, aku buang je kartun kat astro tu, tapi chanel ceria tak boleh buang lak pasal datang ngan satu pakej family..tapi aku buang tu temporary je..nengok keadaan la, kalau terkawal aku pasang balik..
Tapi zarif apa heran, tak dapat nengok kat umah aku, kat umah atuk dia kartun ada..tu pasal dia yang conquer tv..sakit jiwa..

So, harap la zarif boleh buat peksa dia nanti..ayat nak sedapkan hati-"takper dia kecik lagi..takyah push dia sangat..tak kisah la dia dapat no berapa pun.." (dalam hati menaruh harapan yang dia boleh dapat no. satu lagi..hehe)

Sebenarnya kan, nombor tu tak penting, yang penting camana dia menguasai satu2 pelajaran tu..(ayat nak sedapkan hati lagi..)..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...