Tuesday, October 19, 2010

Semua orang pun sayang..

Salam,

Korang nye bulu roma panjang tak? apa ke soalan cam gini..hehe..

Takderlah, aku teringat zaman sekolah dulu..kalau tak silap time sekolah agama...
Ada member aku nengok bulu tangan aku..pastu dia kata "eii, panjangnya bulu roma kau.."
Isssh..dahlah cakap separa kuat..agak malu jugak la aku time tuh..
Dahlah masa kecik aku ni manusia yang negative minded je...langsung takder positif..bila kawan cakap cam gitu je terus aku rasa rendah diri..
Maklumlah nengok kebanyakan member2 perempuan semua cantik2 belaka..takder pun bulu2 roma panjang nie...kulit licin bersih je..

Lepas tu, bila aku sambung belajar kat IPTA, minda aku terbukak sikit..nengok2 ramai lagi member perempuan lebih kurang aku je..yang teruk dari aku pun ada..tapi ok je diaorang..
Aku je yang macam sengal sikit, konon2 seganla kan, macam perempuan tak sempurna..pasal ada orang kata bila bulu roma panjang ni kita amik gen lelaki lebih..huhu..
Tak taulah betul ke tak fakta tuh..aku pun tak kaji..

Lepas tuh lagi, kalau tak silap la, samaada ustaz ke ustazah time sekolah agama bagitau sapa yang bulu roma tangan panjang, maksudnya suami sayang..:)....lagi lebat bulu roma tuh, lagi kuat suami sayang..hahaha..ntah betul ke tak, yang penting aku terpengaruh dengan statement tuh..

Walaupun bulu roma tangan panjang, aku tetap berkawin..dapat anak lagi..normal je..suami memang sayang pun..takder yang kurang..
Bila dapat anak..memang berbeza..zarif-walaupun sawo matang, tapi tak jumpa bulu roma tangan pun..licin je kulit..
Zara yang comel bulu roma macam aku..sampai masa dia lahir aku siap tanya abah ni normal ke tak? hehehe..cam tuh sekali aku..

Yang penting..tak kisahlah samaada korang bulu roma panjang ke tidak..selagi normal dan tidak menjejaskan kehidupan dan boleh menjalankan aktiviti keperempuanan...ia dikira normal...
KECUALI la, kalau dah terlampau teruk dan memerlukan treatment kannn...

So, don't worry..jangan segan2 ok..bulu roma panjang ke pendek ke, takder langsung ke..semua orang pun sayang..


 

1 comment:

  1. Searching for an exclusive and limited design scarf?Do visit here :
    http://pinkkouture.blogspot.com/

    Tq,
    Pink Kouture

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...