Tuesday, October 26, 2010

Dah takder dah segala mungkinkah..

Salam,




Finally...finally....it comes..:) yeay!! 
Ye aku harus suka..aku tau aku plan baik punyeee..memang ngeri dan agak seriau bila ia lambat dan tak ikut masa..
Tapi kalau Tuhan nak bagi rezeki aku memang terima dengan hati terbuka..:)

Muka yang sangat gembira bila tau aku uzur dah tentulah mrhubby...haha..
Bukan dia tak suka andai aku pregnant, tapi katanya dia tak ready lagi..ok..ok..

Untuk pengetahuan, kami memang merancang..merancang secara berhemah..yela, kalau boleh taknak jarak anak rapat..3 tahun lebih just nice for me..TAPI lain orang lain caranya..DAN kalau Tuhan nak bagi jugak, rancang macamana pun tetap jadik kan..

Aku rancang makan pil, pasal aku breastfeed, so aku ambik NORIDAYS..tapi ni aku dah berhenti bfeed perlahan2, aku biar zara minum botol susu, lagipun kurang sebulan lagi dia dah masuk umur 2 tahun..

Aku lebih prefer rancang sendiri2 dan makan pil, TAPI kena disiplin la kan..setakat ni belum tergerak hati nak buat implan la, nak letak IUD ke or nak ikat...
Pasal aku masih menaruh harapan mau baby lagi..

So for the meantime......kita tinggalkan dulu soal nak tambah anak..nak FOKUS adik aku rai nak kawin hujung tahun depan..banyak kerja lorr....

Terima kasih Tuhan..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...