Monday, October 11, 2010

Aksi

 nengok ni..alahai zarifff...

 zara konon2 nak buat aksi ala rabbit..

Ha yang sebenarnya aku kena duduk luar ni pasal nak kena nengok si zara ni lah..dia tak leh duduk diam..asalnya aku borak2 ngan semua pompuan2 kat dalam umah tapi si zara mana leh duduk je..pasal dia dah terjatuh kat jalan, tu pasal aku kena duduk luar nengok dia..takut jatuh lagi kan..sambil nengok tu aku asik la amik gambar dia..zarif jangan cakaplah..lagi tak boleh duduk diam..berlari sana sini je gamaknyaa..


 jangan amik saya punye...waaa..

 saya nak jugakk..

 tak boleh laa...please...jangan lah amik...pleasee..
huhu

 saya nak jugakk!
tak bolehlaaa..ni saya punyee!!

 haa..puas hati..dah kata saya punyee...

 muka budak yang puas hati sebab menang rebut cawan..

eh..eh..apa ni ramai2..rimas laa..

So, itu jelah..dah cukup dah..so far weekend yang memang dipenuhi dengan segala aktiviti yang berfaedah iaitu makan sesaja...hehehe..by the way tq pada tuan rumah yang menyediakan segala makanan....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...