Friday, October 08, 2010

Selagi boleh..

Salam,

Oh..tinggal lagi beberapa jam nak ke waktu malam..ada apa dengan malam? Hmm..penuh tu malam ni..chewah..:)

Hari ni kan last day raya..selagi boleh isi slot, selagi itulah orang sibuk nak buat open house..so, hari ni aku akan memenuhi 2 jemputan;

1. Open house sekolah zarif..sekolah dia pun nak gak buat open house, (open house ke open school ek..hehe) Dahlah majlis buat malam..adoii..memula aku beralasan jugak konon2 takmau pergi, tapi kuasa budak kecik ni tinggi..huhu..Kalah aku ngan mrhubby..Macam2 cara dia buat suruh kitaorang pergi..last2 sekali dia psiko baik punyer.."takperlah kalau abah ngan ibu tak dapat pergi, hantar je kita kat situ sorang2..takper kita tak kisah.." Kalau jadik mak bapak sampai hati ke anak dah sound gitu? :)
So, dengan berhemahnya, kami datang je, i'allah.....

2. Open house team futsal mrhubby..team ni team sekolah dia..ni memang dah rancang lama dah..so kenalah gi gak..dahlah masa dua2 majlis ni sama..8.30 mlm..so dari sekarang aku tulis entry ni aku dah start kosongkan perut..:) tapi takderlah maknanya aku nak melantak kat dua2 majlis..agak2 la kan..hmm..tak pastilah semua majlis ni abis kul baper..

Dan lagi bestnya, dua2 tempat ni memang tak jauh..dahlah setaman..kiranya dari sekolah zarif ngan ke umah member mrhubby boleh jalan kaki je..huhu..so tiada alasan......kena jugak pergi!

Ok..tunggulah aku capture gambar2 sepanjang majlis malam ni..
Sekian..
Selamat Berhujung Minggu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...