Saturday, October 23, 2010

Apakah signifikannya bila tak basuk kaki?

Salam,

Lately ni asik mimpi yang bukan2 je..before this tak penah la pulak cam gini..

Malam tadi mimpi g jb macam kat area pantai lido ke danga bay tu..Time mrhubby nak parking keta, tetiba keta boleh tergolek jatuh ke area laut..tapi time tu air tak pasang, so tinggal batu2 je..nasib baik..kitaorang berempat boleh kuar dari keta dengan selamat..

Bertambah tak logik, keta tergolek jatuh tapi langsung takde pecah2 or kemek2 pun..amazing gile..lepas tu telefon toll truck nak mintak amik keta yang dah tergolek tuh..

Lepas tu dah tak ingat apa jadik..yang pasti dalam bulan ni, roh aku merayap2 keluar dari badan dan pergi serata tempat..memang penat...
Kenapa banyak sangat mimpi yang bukan2, yang mengarut2?

Kata orang kalau asik mimpi je, kita tak basuh kaki? ada kaitan ke kalau tak basuh kaki dengan mimpi?
Mungkin jugak kan..pasal kadang2 aku keluar nak sidai baju sikit2 je aku tak pakai selipar..eh, tapi tak buat selalu..lepas tu aku amik air sembahyang..kira dah bersih la kan..
ermm..tak tau lah..


Yang pasti Tuhan dah mudahkan cara kita..kalau tak ikut, memang patut pun aku selalu mimpi yang bukan2....


Nah aku bagi, kalau tak hafal or dah terlupa, sila balik ke pangkal jalan...:)


Ni, sebelum tdo, malam ni boleh amalkan eh..




Ni, lepas bangun tdo..
 


Sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...