Wednesday, October 06, 2010

The Amazing Race Asia 4


Salam,

Serius aku lambat tau..tulah sapa suruh asik bukak chanel citer melayu je..actually chanel 701 pun aku layan gak tapi tuh la asik terlepas je..dan aku adalah peminat setia The Amazing Race ni, tak kiralah Asia punye or bukan..aku suka nengok masing2 berlumba nak buat yang terbaik..teringin gak cam nak cuba masuk tapi rasanya takperlah, lain kali eh..bukan apa..kalau aku masuk ngan mrhubby, confirm asik gaduh je pasal aku selalu nak cepat ngan nak menang..mrhubby pulak orang yang tenang and sometimes cepat gelabah...hehe..

So malam tadi barulah terbukak chanel ni..itupun bergilir2 ngan citer lagenda budak setan..dua2 citer pun nak nengok..masa nengok malam tadi pun tak tau yang mana satu team malaysia..tak terpikir pun nak google..baru pagi ni sibuk carik..

Ivan Evetovics, 33, University Lecturer & Tengku Hilda, 38, Researcher
Husband and Wife, Malaysia


Lim Kok Hon (Ethan), 26, Social Worker &  Mohd Khairie, 25, Graduate
Friends, Malaysia

So, hopefully team malaysia akan buat yang terbaik dan akan menang..tak dapat no satu, dua ke tiga pun jadik la...hopefully..apapun this game bukan bergantung pada usaha semata2 tapi bergantung pada luck jugak..kalau luck ok, mana tau boleh jadik juara kan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...