Tuesday, October 05, 2010

Kerana sekor nyamuk..


Salam,

Aku perlu beli ni semua pasal kawasan umah mak n mentua aku tu adalah kawasan denggi..serius ok..pastu nyamuk memang banyak giler..before this tak tau la ada jual produk2 gini...

Memandangkan si zara ni selalu la dikejar dek nyamuk2 yang jahat, tu yang aku beli gak benda2 alah ni semua, aku tau pun dari adik aku mai, pasal dia beli gak benda2 gini tapi brand lain, tapi fungsinya sama-mengelakkan serangan nyamuk...bagus lorr..pasalnya nyamuk memang takmo dekat..bau serai kuat..zarif dah takmo pakai ni pasalnya dia kata busuk..huhu.

So pada sesiapa yang tak penah tau or baru tau, silalah beli dan guna ye, instead of guna mopiko je..tak mahal pun..less than RM20 for each item..kot nak masuk hutan nak bawak budak2 ke pakai je la benda ni..yang repellent patch tu korang tampal je kat baju or seluar..yang spray tu korang spray jelah kat area2 yang nyamuk selalu gigit..

Orang dewasa boleh guna ke? Ntah ek, boleh kot..hehe..aku tak pakai pun pasal aku memang khaskan untuk bebudak je..takut kan, bab nyamuk2 gigit ni tak boleh buat memain, kang kalau kena denggi tak pasal2....


-Yang repellent patch tu ada 10 peket sekotak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...