Sunday, October 10, 2010

Datang raya lagi..

Salam,

Kalau ikutkan raya dah abis dah..tapi family parents in law termasuklah kakak2 ipar ku belum datang lagi ke umah..so diaorang decide datang malam tadi..petang semalam ligat aku masak2..ala bukan masak beria2..masak biasa2 je..

 Nasi goreng cina n mihun singapore

sedap eh zara?...

Actually kuih2 raya aku dah simpan..dah takder pun..tapi orang nak datang, aku korek la apa yang ada..hehehe..janji leh buat kunyah2..

 mak mentua aku yang kakinya masih sakit lagi...

 zakuan n mummy


By the way, thank you pada yang datang..penat tapi berbaloi2...:) Lepas diaorang balik je, sesambil kemas dapur aku layan cerekarama..best cerekarama tuh..hehehe..lagi2 ada remy ishak..i like..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...