Wednesday, October 06, 2010

Kenapakah jadi begini?

Salam,

Aku rindu sama bulan ramadhan? Kenapa? Kan bulan ramadhan tu bulan puasa? tak boleh makan? Nengok bulan syawal ni, sana sini open house..meriah tau ngan macam2 makanan...makan je, free semata...

Huhuhu..sedihla..sebab bulan syawal ni lah aku jadik malas..cuba nengok bulan posa dulu rajin giler memasak..hari2 bukak blog masak cari macam2 resipi, tiap pagi bangun awal especially waktu sahur tu kan, sediakan makanan..lepas tu aku punyer rajin pepagi buta tu sanggup buatkan bfast untuk kids...sekarang?? Apa sudah jadi? Ohh Tuhan, sila bagi kekuatan..huhu..

Agaknya selagi bulan raya ni tak abis selagi tu lah kot aku jadik cam gini..takper, tunggu bulan raya abis minggu ni, mungkin aku jadik rajin..i'allah...mudah2an...mana larat asik beli makanan je....hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...