Sunday, October 10, 2010

Air Hitam

Salam,

Ni aku update live dari office..dimaklumkan aku kena bekerja ye arini kerana konvo..tapi sunyi sepi je opis ni, jap lagi aku......

So, sekali lagi minggu ni adalah minggu yang full..ohh tidakk..bila lah aku boleh rehat betul2 ni..serius penat..tu kain baju kat umah tu berlonggok tahap apa dah tak tau nak cakap..giler ko..sapa lah nak tolong lipat..belum lagi kain baju kotor..sangap aku..itupn semalam memang cuaca panas betul, kering semua baju2..hari ni cuacanya ala-ala je..sabar..sabar..

Pagi semalam mrhubby kerja..mak call aku bagitau dia nak ke air hitam konon2 nak servey barang2 untuk rai kawin nanti..tanya aku nak ikut tak..aku on je ngan budak2..so lebih kurang pukul 10 geraklah kami ke sana..of course aku mintak izin mrhubby dulu..takkan aku nak kuar tanpa izin suami pulak..dosa..

Nengok gambar je k..

 mak belek2 tempat bunga pahar ni..

 antara bekas telur yang abah minat..

 macam2 jenis ada..ni baru 1 kedai..

 macam-macam

 pelbagai pasu

 cantik tudung saji

 macam-macam lagi

 lagi cenderamata..

dah berkipas mak..tak larat dahh..

Kitaorang ni belum lagi beli barang banyak2, baru je servey2..pun dah taklarat..panas lg..pastu bawak budak kecik lagi kan..
Tapi serius rambang mata ok g sini, kira air hitam ni memang one stop centre la..segala2 ada..aku ada amik gambar lagi tapi dalam handphone lak..nanti aku update lagi..
Tak larat nengok barang2 kat sini..tak yah g tempat lain dah..cumanya kena bijak la, kena servey dari satu kedai ke satu kedai..bandingkan harga barang-barang..

Ok, sambung next entry ok..aku nak letak gambar je..ala, bukan gambar canggih2, gambar biasa2 je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...